Galeria zdjęć Galeria zdjęć
Galeria zdjęć Galeria zdjęć
nowości   |  zdjęcie tygodnia   |  galerie   |  top 10   |  autor
en  RSS
Galeria zdjęć > Kwiaty > Kwiaty, Ogród Botaniczny w Krakowie 2004 >

Kwiaty 14

kwiaty, kwiat, flower, flowers
skomentuj to zdjęcie


następne
kwiaty, kwiat, flower, flowers
Kwiaty 15



zdjęcia: Kwiaty, Ogród Botaniczny w Krakowie 2004
pokaż miniaturki


poprzednie
kwiaty, kwiat, flower, flowers
Kwiaty 13
szczegółyzdjęcie 278
TYTUŁ

Kwiaty 14

OPISKraków, słoneczny majowy dzień
POWSTAŁOMaj 2004
SPRZĘTOlympus digital camera
ocena tego zdjęcia  ( obejrzane 32 414 razy )
średnia ocen 4.34 gwiazdek  *****
ilość głosów 99

oceń to zdjęcie    


11 stycznia 2011 7 lat i 166 dni temu
wyraziste kolory

6 października 2007 10 lat i 264 dni temu
bardzo ładny kwiat

2 maja 2007 • iza 11 lat i 56 dni temu
wygląda jak po przeróbkach. Nie chce mi się wierzyć w taki ideał.

2 kwietnia 2007 • anka 11 lat i 86 dni temu
fajne te maleństwa i już kwitną!

28 marca 2007 11 lat i 91 dni temu
przepiekny kwiatek

28 lutego 2007 • Dusia 11 lat i 119 dni temu
Nie mam nic złego na myśli ale to wygląda trochę sztucznie :)

16 lutego 2007 11 lat i 131 dni temu
Agata nie masz racji kolory są cool:)

28 stycznia 2007 11 lat i 150 dni temu
ładne kwiaty na lato teraz zima,trzymajcie sie kwiatuszki rośnijcie zdrowo

18 stycznia 2007 11 lat i 160 dni temu
co za lipa XD Maciuś xD

9 grudnia 2006 11 lat i 200 dni temu
siemka wszystkim o czym gadamy:))

4 grudnia 2006 11 lat i 205 dni temu
zdięcie zajebiste

5 listopada 2006 • oliwka 11 lat i 234 dni temu
ten kwiatek jest ladny ale dalsze kwiaty sa zamglone i ich wogóle niewidzac!uwazam ze powno byc to ujete inaczej czyli tylko jeden kwiatek!

2 listopada 2006 11 lat i 237 dni temu
mój ulubiony kolor bardzo mi się podoba to zdiecie

18 października 2006 11 lat i 252 dni temu
Jest super podoba mi sie!

14 września 2006 11 lat i 286 dni temu
fajne ale mało orginalne:):):)

6 września 2006 11 lat i 294 dni temu
Niesamowite ujecie.Nasuwa mysl czegos pieknego ,delikatnego,cos co chcialoby sie zatrzymac ale jest nieuchwytne.Pozostale kwiaty jedynie podreslaja niesamowitosc barw i wyrazistosc kolorow.Uswiadamia nam ze aby popasc w zachwyt nie potrzebny jest caly bukiet wystarczy maly fioletowy kwiatuszek.

23 maja 2006 • Adaś 12 lat i 35 dni temu
Jest piękny tak jak moja koleżanka Agnieszka z Kabat :D

22 kwietnia 2006 • ewka 12 lat i 66 dni temu
ten kwiat jest bardzo ladny poniewaz ma rozno kolorowe platki i i semaa jako 8 latka chciała bym miec takiego kwiata moze kiedys moze bede miala takiego kwiata to jest moje marzenie

21 marca 2006 12 lat i 98 dni temu
wiosna kochani

13 marca 2006 • fiołek 12 lat i 106 dni temu
to jest radosc,miłość,nadziejawto że świat jet jeszcze piękny.

6 marca 2006 12 lat i 113 dni temu
sliczny kwiatek

22 lutego 2006 12 lat i 125 dni temu
to jest przepienkne

11 stycznia 2006 • mrozek mrozon(at)op.pl12 lat i 167 dni temu
dene, dene, i dene co to za zdjęcie już lepiej pawiana tu wrzucie!:(

17 grudnia 2005 • wojtas 12 lat i 192 dni temu
spoko ten kwiatek dobry na tapetke na pulpit

16 grudnia 2005 • halina 12 lat i 193 dni temu
dobrze że są takie obrazki-pocieszajki na jesienne szarugi

12 listopada 2005 12 lat i 227 dni temu
ale niesamowite kolory,aż chce się życ:)

3 listopada 2005 • Lesio 12 lat i 236 dni temu
Bardzo ładny ma piękne kolory

13 października 2005 • Agata=* 12 lat i 257 dni temu
brzydkie kolory do dupy :(

18 września 2005 • Gwiazdeczka 12 lat i 282 dni temu
fajny ale jak sie nazywa?

14 września 2005 • Biała 12 lat i 286 dni temu
fajny kiatek yo!

27 sierpnia 2005 • harry potter 12 lat i 304 dni temu
sorry ale te z tyłu rozmyte źle wyglądają przód też taki sobie

28 czerwca 2005 • vaitkas 12 lat i 364 dni temu
Bardzo podoba mi się to zdj. – po pierwsze: nie mów do mnie „bratku” - po drugie: dostrzegam tu tatusia z dwojgiem: córcię [lewa-góra] i synka w lekkim szoku…

21 czerwca 2005 • janluk 13 lat i 6 dni temu
to? to ja tez bede malowac ... i to to bedzie najpieknieszy moj obraz .jan z duisburga.

19 czerwca 2005 • magda 13 lat i 8 dni temu
też będę malować to fioletowe cudo! na zaliczeni z malarstwa- hłe hłe...ciekawe czy się spodoba...?

8 maja 2005 • agulka 13 lat i 50 dni temu
hmm, troszkę sztuczne...

6 maja 2005 • tess 13 lat i 52 dni temu
jestem malarka i wlasnie mam zamiar namalowac ten kwiat, przepiekne kolory

30 marca 2005 13 lat i 89 dni temu
jest do dupy

19 marca 2005 13 lat i 100 dni temu
jestem malarką cudowne kolory

16 marca 2005 13 lat i 103 dni temu
to jest na prawde cos niesamowitego, pieknego i tak bardzo delikatnego. Matka natura wiedziała co robic (ma niezły gust)

16 marca 2005 13 lat i 103 dni temu
to chyba nie jest fotomontaż ? ...

13 marca 2005 • Liola 13 lat i 106 dni temu
Kwiate jak motyle!

26 lutego 2005 • ***:-)@@@ 13 lat i 121 dni temu
pieknie pięknie ale zawsze może być lepiej

16 stycznia 2005 • fasolka 13 lat i 162 dni temu
zdjecie pod tytulem"cud natury" - cieszmy sie zyciem bo zycie jest piekne. Tylko pogratulowac!

9 stycznia 2005 • ashu! 13 lat i 169 dni temu
uwazam,że trzeba było zrobić takie ujęcie, żeby nie były widoczne pozostałe kwiaty.....jaskrawe barwy pozostałych nieostrych kwiatów psują kompozycje!

dodaj komentarz (będzie widoczny pod tym zdjęciem)
treść komentarza:
imię, ksywa: (opcjonalnie)
e-mail: (opcjonalnie)
mój adres e-mail tylko do wiadomości autora strony: (ukryj)




© 1996-2018 by Piotr Zgodziński  All rights reserved
Osoby obecne na stronie: 14
Informacja na temat cookies   RSS